Հաճախորդի իրավունքները
Հաճախորդների պահանջմունքները և նրանց հետադարձ կապը ՖԻՆՔԱ Հայաստանում առաջնային դեր են զբաղեցնում: Մեզ համար յուրաքանչյուր հաճախորդ եզակի է և մենք հոգ ենք տանում նրաց ձայնը լսելի դարձնելու մասին:
ՖԻՆՔԱ Հայաստանը առաջնորդվում է մեր հաճախորդների շահերի գերակայությամբ և հետևողական է միկրոֆինանսավորման ոլորտում ընդունված հաճախորդների պաշտպանության սկզբունքներին: Մենք գնահատում ենք ջերմության, վստահության և պատասխանատվության վրա հիմնված երկարաժամկետ և ամուր հարաբերությունները:
Մենք հավատարիմ ենք հաճախորդների պաշտպանության յուրաքանչյուր սկզբունքին ՝ ապահովելով այն, որ մենք մեր հաճախորդներին առաջարկում ենք համապատասխան պրոդուկտներ և ծառայություններ, միջոցներ ենք ձեռնարկում ավելորդ պարտքը կանխելու համար, ինչպես նաև մեր պայմանները թափանցիկ են, մենք պաշտպանում ենք հաճախորդների անձնական տվյալները և տիրապետում ենք հաճախորդների հարցումներին պրոֆեսիոնալ արձագանքելու բոլոր մեխանիզմներին:
Ձեր բողոք-պահանջները կարող եք ներկայացնել`
- զանգահարելով 012 55 55 55 հեռախոսահամարով,
- ուղարկելով [email protected] էլեկտրոնային հասցեին,
- փոստով` «ՖԻՆՔԱ» ՈՒՎԿ ՓԲԸ, Հայաստան, 0023, Երևան, Ագաթանգեղոսի փող., 2ա շենք հասցեով:
Նշում։ ՖԻՆՔԱ Հայաստանի անվտանգ կերպով պահպանվում են Ձեր նամակների, հեռախոսազանգերի, էլ․ նամակների գաղտնիությունը։
Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ստորև ներկայացված փաստաթղթերի միջոցով.
- Բողոք-պահանջի հայտ
- Ի՞նչ անել, եթե բողոք ունեք
- Տեղեկությունների ստացման մասին հայտարարություն
- ՖԻՆՔԱ ՈՒՎԿ ՓԲԸ-ի հաճախորդների բողոք-պահանջների քննության ընթացակարգ
Ձեր իրավունքները կարող են պաշտպանվել դատական կարգով կամ Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի միջոցով:
ՀՀ Ֆինանսական համակարգի հաշտարարի գրասենյակ
- Հաշտարար` Փիրուզ Սարգսյան
- ՀՀ, Երևան 0010, Մ. Խորենացու 15, «Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոն, 7-րդ հարկ
- Հեռ.`+374 60 70 11 11
- Էլ. հասցե` [email protected]
- Կայք՝ www.fsm.am
- Երկուշաբթիից ուրբաթ՝ 9:00–18:00, ընդմիջում՝ 13:00–14:00